Laiks, kura nav. Laiks, kurš paskrien garām.

Posted: Septembris 9, 2009 in Dienasgrāmata
Birkas:, , , , , , ,

Laiks paiet ātri.. vispār nesaprotu, kur tā vasara pazuda? Ja kāds atrod, kur viņa slēpjas, tad pasauciet arī mani. ;)

Atkal jau sen te pilnīgi nekas nav ierakstīts, tāpēc nolēmu, ka tas ir jāmaina. Šis nebūs pārlieku nozīmīgs raksts, bet tomēr – visam ir kāda, kaut neliela, nozīme.

Godīgi sakot, man jau tagad ir nāvīgi pieriezusies skola – nezinu, kā vispār tikšu cauri šim gadam, kurš, starp citu, ir pēdējais! Pag, es tiešām esmu tik vecs?! Sasodīts! Nemaz ne tik sen es tikai sāku mācīties un tagad jau viss iet uz beigām… sāku saprast tos vecākā gadu gājuma cilvēkus, kuri runā par to, cik jauki bija jaunībā un cik nesen tas aptiesībā bijis, ka dzīve paiet ātri.. jā – dzīve paiet ātri.

Bet ko nu tur daudz par šo… labāk pastāstīšu par to, kas varētu būt gaidāms nākotnē:
1) Es jau labu laiku pārdomāju ideju par video dienasgrāmatas veidošanu – Jā, tas nozīmē, ka es te vēl mazāk kaut ko rakstītu un (cerams) vairāk veidotu video, kuros plānoju pastāstīt par šādām tādām filmām, kuras man šķiet interesantas/nozīmīgas/vērts noskatīties, iespējams, vienkārši par kādām apkārtējām problēmām, kas ir aktuālas, arī ar kādiem mūzikas ieskatiem un pauzēm un nedaudz (vai arī daudz) humora… ja tiešām nonākšu pie visa tā, tad jau arī tad varēšu vairāk un sīkāk pateikt, ko tālāk plānoju darīt.

2) Mēs ar Tomu jau labu laiku runājam par tādu kā mūzikas projektu ar diezgan smagu humora/joku pieskaņu – nu nezin, vai kaut kas no tā sanāks, bet varbūt, ka sanāks un, ja sanāks, tad šī būs pirmā vieta, kur kaut ko no tā meklēt.

Ja kāds šo visu patiešām izlasīja un neaizmiga, tad ir pelnījis manu cieņu un prieku ;) :D Paldies par uzmanību! Vēlu veiksmi un uz drīzu salasīšanos!

Komentāri
  1. sealart saka:

    Nu ja, man tuvākas ir bilzu apstrādes programmas un Guitar pro [tikai tur nevar neko normāli rakstīt :D].
    Anyway, ja vajag jums kādu kas māk izlikties ka kko māk, variet jautat pēc manis. :D
    Un fotosesiju kkad uztaisīšu. tikai vajag ideju. :]

  2. sealart saka:

    Par mūzikas projektu runājot, kā jūs to domājiet taisīt?
    Ar visām bungam, gičam utt utjp, vai kā savādāk?
    Jo toms no manis CDJ pulti nedabūs. :D

    • kristaps22 saka:

      Tas “projekts” vairāk ir joks un visdrīzāk, ja vispār kaut kas taps, tad datorā. Būtu jau izcili, ja varētu uztaisīt ko tādu, kur būtu bungas, gičas… bet tā kā mēs neesam nekādi baigie mūziķi… tas laikam atkrīt :D

    • kristaps22 saka:

      Tas protams, ja vien tu nevēlies piedāvāt savus profesionālos pakalpojumus ;) :D

      • sealart saka:

        Profesionālos pakalpojumus. :D
        Es varētu jums fotosesiju uztaisīt, bet mūzikā nezinu cik profesionāli es varētu darboties. :D
        šobrīd pašai ir radusies iedvesma un taisīšu mūziku datorā, tikai problēma, ka nezinu kā ar Fruity Loops darboties vai citām programmām.. :D

    • kristaps22 saka:

      Nu es mazlietiņ zinu kā darboties ar citām programmām, bet arī tikai mācos :D

      Bet nu tu tomēr esi salīdzinoši profesionāla mūzikā :)

      P.S. Fotosesiju ar varētu kkad uztaisīt ;)

Komentēt

