Ja varētu

Posted: Oktobris 19, 2009 in Dzejoļi, Mani garadarbi
Birkas:, , , , ,

Ja varētu
Es visas zvaigznes Tev nonestu
Bet diemžēl tās no kauna nodzistu
Un ūdenī tālu aizpeldētu..
Tu..

Es peldu bezgalīgā jūrā
Kāpēc es peldu?
Tā it kā es elpot zem ūdens nemācētu…
Es peldu pa ūdens virsmu,
Jo ja ienirtu, tad tikai tu būtu tā, kas izvilktu.
Izvilktu?
Nevilktu.

Es meloju sev, ka ūdenī es noslīktu
Kaut zinu, tikai tu, tikai tu
Esi tā, kas mani noslīcinātu.
Es meloju sev, peldu sev, bet elpoju tev
Nu, bet ko gan citu, lai es darītu?
Jo tikai Tu,
Tu varētu būt tā, kas mani no šīs peļķes izvilkt varētu.

Taču es nepeldu ūdenī
Es peldu melos…
Tie pārklāj manu ķermeni..
Tie piepilda manu muti…
Mani mati… man tādu nav.
Nekad nav bijis.
Es tikai pilnas ausis, muti un galvu ar meliem esmu piepildījis.

Komentāri
  1. Līga saka:

    Šis tiešām piesaista… ^^

Komentēt

