Pēdējo notikumu kopsavilkums

Posted: Oktobris 26, 2009 in Dienasgrāmata
Birkas:, , ,

Kā drošvien jau ir manīts – īsus jaunumus par to, ko es daru, var uzzināt apskatot manu twitter.com profilu kaut gan nav nemaz vajadzīgs obligāti ieiet twitter’ī, jo šīs pašas lapas labajā pusē, sadaļā “Kas notiek?” ir iespējams apskatīt to pašu.

Pēdējā laikā šeit neesmu bijis diezko aktīvs – esmu te ielicis tikai dažus dzejoļus un tas arī viss. Tam arī ir savs iemesls – man pašam vajadzēja tikt galā ar šādām tādām morālām problēmām, kas traucēja skaidri domāt.. tādējādi daudzas lietas vienkārši iekavējās. Taču tagad vairāk vai mazāk esmu sakārtojis savas domas… kaut arī nevarētu teikt, ka man īsti viss būtu pavisam skaidrs un es par visu būtu drošs… tāpēc tagad drīz vien jau domāju te atkal ierakstīt/ielikt kaut ko jaunu, kas nebūtu vēl viens dzejolis.

Twiterī arī biju solījies sākt darboties ar to savu muļķīgo video..
taču to vēl neesmu sācis.. pamatā tāda iemesla dēļ, ka, apskatot man esošo video materiālu, sapratu, ka ir vēl dažas lietas, ko vajag nofilmēt, lai sāktu mēģināt to sastiķēt kopā. Iespējams, ka vispirms parādīsies kāds īss ieskats/trailer(is) šim video, kaut gan pats video ir paredzēts ne vairāk kā uz kādām 2 vai 3 minūtēm.Tādēļ tas varētu aizņemt ilgāku laiku, nekā sākumā bija domāts un tas nozīmē, ka es te šķiet ielikšu arī savu jau labu laiku eksistējošu video, kurā vienkārši pārbaudīju, ko var nofilmēt ar manu fotoaparātu + drošvien pievienošu kādus komentārus par to visu. Kas vēl? Domāju, ka varētu arī uztaisīt te kādu jaunu filmas apskatu… un varbūt, ja man uznāks vēlēšanās, tad uztaisīšu arī pirmo(ievada) video bloga “sēriju”, kura nebūs gluži tāda, kā biju paredzējis sākumā, taču.. varbūt tomēr būs? (galu galā – vēl nemaz neesmu mēģinājis kaut ko uzfilmēt un pat nezinu vai vispār to darīšu :D )

Tākā – gan jau, ka drīzumā(iespējams, ka jau rīt.. patiesībā sanāk, ka jau šodien) šeit parādīsies kas jauns… ;)

Komentēt

