Halovīna īsfilmiņa

Posted: Oktobris 29, 2009 in Jaunumi / Ziņas
Birkas:, , , , , , , , ,

Solītais video gaidāms 31. oktobrī. Un kāda sagadīšanās – tas ir Halovīns! Godīgi sakot es šos svētkus neatbalstu un iepriekš nebija plānots šo video saistīt ar Halovīnu, taču… tagad viss ir mainījies… Arī pašas filmiņas pagaidu nosaukums ir Hell-O-Ween.

Godīgi sakot, nekas daudz nemaz vēl nav izdarīts – vēl viss būs jāapstrādā un jāsamontē.. kā arī trūkst viena kadra, bez kura viss īsti nelīmēsies kopā… tāpēc darbiņš vēl ir priekšā, taču pats sev esmu nospraudis nobeigšanas (deadline) datumu (un ceru, ka arī līdz tam viss izdosies). Kaut gan rīt man vēl laikam būs jābrauc palīgā tēta grupai koncertā.. taču tas būs uz vakara pusi. Vispār.. es pats šaubos, ka paspēšu pabeigt.. bet tad jau redzēs.

Šeit arī reklāmas rullītis/teaser:

Turpinājums sekos…

(Man pat pie šī nepietika laika nopietni piestrādāt… pievienot tekstus utt..)

Komentāri
  1. sealart saka:

    Nu nu, kur ir pilnā filma? :D
    Ir jau 1 novembris. :D
    Gribu redzēt. :]

    • kristaps22 saka:

      Sakarā ar to, ka man bija visādi citi darbi, drīzumā parādīsies vēl viena, nedaudz garāka reklāmas filmiņa, kas jau ir gatava un bija kā rezerves variants paredzēta parādīt jau vakar, bet vakardiena man sanāca ļoti juceklīga sakarā ar senča grupas koncertu…

Komentēt

