Es esmu atpakaļ šeit – savā dienasgrāmatā un arī Deksters savā 5. sezonā..

Posted: augusts 17, 2010 in Jaunumi / Ziņas
Birkas:, , , ,

PIRMĀ [svarīgā] ZIŅA: Kā jau kāds no retajiem cilvēkiem, kas lasa šo manu emuāru/blogu/dienasgrāmatu, iespējams, kaut kad pamanīja… es uz kādu laiciņu biju pazudis no šejienes… precīzāk – kopš 2010. gada 15. septembra… tātad jau vairāk kā pusgads… pag? Tik maz? Man šķita, ka tas bija vēl senāk… es gan nebiju nekur īpaši pazudis, jo twitter.com samērā intensīvi esmu ziņojis par savām gaitām…

Labi, nenovirzīšos pārāk no savas šīs dienas tēmas (kas būtībā ir pilnīga beztēma), un oficiāli paziņošu – Sākot ar šodienu (vai arī drīzāk – šo nakti), es šeit atkal atgriežos un centīšos atdzīvināt šo lapeli kaut mazliet.. iespējami bieži ierakstot kaut ko interesantu… vai arī ne tik interesantu… katrā ziņā – esmu atpakaļ un plānoju te arī palikt! Ceru, ka atradīsies arī kāds, kas kaut ko no manis rakstītā kādreiz izlasīs… ja nē – skumji man… ;( bet dzīve virzās uz priekšu un neapstājas, lai mierinātu rauduļus :D

OTRĀ [svarīgā] ZIŅA: Viens no maniem mīļākajiem seriāliem – Dexter/Deksters (nejaukt ar Dekstera laboratoriju, jo šim seriālam ar to nav nekāda sakara) – jau drīzumā atkal tiks rādīts un tā būs jauna sezona, nevis garlaicīgi atkārtojumi… nevaru vien sagaidīt…

Nu, tā… iesildīšanās rakstam pietiks, pats labākais, aizraujošākais un interesantākais vēl tikai gaidāms… paldies par uzmanību, manu mazo lasītājiņ!

Komentāri
  1. sealart saka:

    Finally, man būs ko lasīt, citādi tukšus bloga saitus savā blogā jau apnika turēt.. :]

Komentēt

