Klusumā

Posted: Decembris 4, 2010 in Dzejoļi, Mani garadarbi
Birkas:, , , , , ,

Vakar pārkravājot plauktus un cenšoties vienreiz kaut vai mazliet sakārtot savu istabu, uzdūros lapelei plauktā, par kuru biju aizmirsis un pamanīju, ka te laikam arī tas nav bijis publicēts, bet ( man vismazšķiet, ka ) tas pat ir pašrakstīts dzejolis, jau kaut kad sen… kārtējo reizi  samērā drūms, bet es vienkārši nevaru uzrakstīt pozitīvus dzejoļus… arī ne labus :D

Klusumā

Tukši vārdi klusumā

Tukši vārdi ausī manā

Tukši vārdi visapkārt man

Tukši vārdi ļoti skaļi skan

Vēl viens tukšs vārds un es bēgšu prom…

Tukši vārdi: “Es mīlu Tevi!”

Kaut gan patiesībā mīlam tikai sevi.

Tukšums… Tukšums…

Dvēselē ir tukšs mums…

Vēl viens tukšs vārds un es bēgšu klusumā!

Komentēt

